DavitSardaryan.Ru

0 ԹՈՒՅՆ ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ (4)

+ + + + +


                                                          

Ես երկու հատ նորություն ունեմ:Վատը `ես ծախսել եմ քո բոլոր փողերը,լավը,ես քեզ աղքատ էլ եմ սիրում…

Գնում եմ տուն մտածելով,թե ինչ կարելի է հրամցնել ճաշին `հոգնած էի,թե չհասցրեցի սարքեմ…

Նա ինձ տեսնելիս միշտ այնպիսի դեմք է ընդունում,որ իբր չճանաչեց…Իսկ ես մտածում եմ,որ չի ճանաչում ուրեմն կհարստանամ…

Դուք կարծում եք,որ սոխը դա միակ բանջարեղենն է,որից  դուք լացում եք..Իսկ փորձել եք դդումով հարվածել ձեր գլխին….

Փնտրվում է ամուսին……..Գտնեմ կսպանեմ…
Կյանքը մանրուքների վրա սպառելն անիմաստ է…Մի փորձիր լինել ուժեղ…Փորձիր լինել սիրված ու երջանիկ…

Այսօր տխուր եմ,բայց վաղը ձեր համար անպայման կժպտամ…

Ցանկացած մարդու տուր <> կես ժամով ու ինքը հաստատ վարկ կվերցնի….

Միլիոնավոր մարդիկ,ովքեր երազում են անմահության մասին,պարապությունից չգիտեն ինչ կարելիա անել ասենք հինգաշաբթի օրերին…

Ամեն տարիք ունի իրեն բնորոշ գեղեցիկ հատկությունը…Օրինակ 51 տարին բաժանվում է 17-ի`առանց մնացորդի…

Բեն Լադենի բախտ մեկա բերեց…Իրան հաջողվեց տեսնել արքայազն Ուիլյամի ու Քեյթի հարսանեկան արարողությունը…

Երբեմն մտածում ես,որ մեր մարդիկ ավելի հեշտ գնում եմ ցույցերի,քան աղբով մինչև աղբարկղը…

Եթե ֆիլմը վերջացավ անհասկանալի ձևով…Մի տխրեք,վայելեք գովազդը…
Երբեմն ուզում եմ բարձրաձայն ծիծաղել,երբ դեմքիս նայելով սուտ են խոսում ,բայց գիտեմ ճիշտը…

_/\__/\_______/\___________________  այ էսա կյանքը…

Ով ինչ ուզումա ասի…Ես միևնունն է ապրելու եմ քայլելով ծիածանի և ոչ զեբրի վրա…

Թե անհանգիստ ինչ որ մի կյանք պիտի տաս ինձ պետք չէ գիտես ես այդ կյանքից շատ եմ հոգնել թե դու ինձ միշտ պիտի հեռվից ու լուռ սիրես պետք չէ գիտես ես միշտ կյանքում լուռ եմ սիրել…

Սիրահարների համար չկա լռությունից ավելի հետաքրքիր զրույց

Ով սովոր է կեղծ լինել ուրիշների հետ,նա ի վերջո դադարում է անկեղծ լինել ինքն իր հետ…

Քեզնից հեռանալ այսօր կարող եմ .անտարբեր անցնել դա էլ կարող եմ ,քաղցր բարևել նույնպես կարող եմ ,սակայն քեզ չսիրել ներիր անկարող եմ….

Ինչպես է պատահում որ սիրո միջով գնում են դեպի կործանումը սիրո??????/

Որքան հեռու են տանում երազանքներդ այնքան ավել ցավոտ է լինում ապրել իրականության մեջ,,,

Ինչքան շատ մարդ է քեզ սիրահարվում, այնքան ավելի միայնակ ես զգում քեզ,ամեն նոր օր ավելի ուժգնորեն փորձելով գտնել նրան`ում կկարողանաս նաև դու սիրել…

Լինում են պահեր,երբ ապրելդ չի գալիս… Ուզում ես լացել ու լացել… Եվ անվերջ ինչ-որ մեկին ՍԻՐԵԼ…!!!

Ես կհորինեմ 1000 պատճառ իմ պահվացքի համար, բայց երբեք չեմ խոստովանի,որ
սիրահարված եմ:

Դու տվեցիր ինձ քո սրտի բանալին ,,,բայց հետո փոխեցիր կողպեքը

Ես սրտիս դռան վրա գրեցի “մուտքն արգելվում է” սերը եկավ և ասաց որ կարդալ չգիտի…

Երբ սիրում ես շատ հեշտ է հավատալ փոխադարձ սիրուն….

Երբ սիրում են անենևին չեն իմանում թե ինչու են սիրում և երևի այդպիսին է լինում իսկական սերը,,,,

Չկա մի պահ ,երբ  չուզենամ կողքիդ լինել.չկա մի պահ եչբ չուզենամ ես քեզ սիրել բայց կա մի պահ որ ուզում քեզ մոռանալ,հանուն նրա որ խելագար ես չդառնամ….

Սրբապղծություն է այն սրտերի բաժանումը որոնց Աստված ստեղծել է միմյանց համար…
միմյանց համար ապրելու մեծագույն երջանկությունից հետո բարձրագույն երջանկությունը միասին մեռնելն է…
անցյալում կարելի է շատ բաների բացատրություն գտնել …բայց դեղատոմս չես ստանա ` ինչպես ապրել ներկայում և ապագայում

Երջանիկ են համարվում նրանք ովքեր սիրում են միմյանց կարոտում ու շնչում իրարով `նայելով կյանքին նույն ուղղությամբ…

Կյանքն ասես նման է ճեպընթաց գնացքի ,որտեղ ուղևորներից յուրաքանչյուրը  ընթացքում  պետք է որոշի թե որտեղ է իր կանգառը

Հեշտ են միմյանցից հեռանում նրանք ովքեր այրել են բոլոր կամուրջները….

Առաջին սերը իր չքնաղ առագաստներուվ մի օր անհետանալու է…

Եթե տղամարդիկ իմանային թե ինչեր կարեղ են անել մի կաթիլ արցունքով ավելի կսիրվեին….

Ես օրը մեկ անգամ մտածում են քո մասին և դա տևում է 24 ժամ…

Սերը ոչինչ չի  ուզում նրան թվում է թե նա ամենինչ ունի..

Ես վախենում եմ որ սերը միայն բառ լինի որ ճաշակեմ բայց որչինչ չհասկանամ

Մի դիր վերջակետ այնտեղ որտեղ սիրտդ դրել է ստորակետ
երբ սիրում ես. ներում ես,,բայց երբ շատ ես ներում դադարում ես սիրել,

Լույսը հանգցնելու համար նախ պետք է վառել այն….

Կյանքում ամենամեծ երջանկությունը այն հավատն է ,որ քեզ սիրում են….
ես այն մարդկանցից չեմ ում սիրում են…ես այն մարդկանցից եմ ում չեն մոռանում

Մեջս մտել է մի հիվադություն Հանգիստ չի՛ տալիս և չի՛ էլ բուժվում, Չկա դեղ-դարման,չկա փրկություն Չէ որ կարոտ են նրան անվանում… Ես չգիտեի որ քեզ պես՝ կարո՜տ, Ծանր բան չկա համայն աշխարհում,Երանի՜ նրան,ով չունի կարոտ,Եվ տեղը նրա…չի՛ էլ իմանում..:

Կյանքը վարդի նման է.նրա յուրաքանչյուր թերթը պատրանք է,իսկ փուշն իրականություն:

Երեք բան երբեք չեն վերադառնում՝ արձակված նետը, ասված խոսքը և անցած օրերը:
և ՍԻՐԵԼ և ԻՄԱՍՏՈՒՆ ԼԻՆԵԼ….ԱՆՀՆԱՐ Է….

Եթե դուք ծնվել եք առանց թևերի , մի խանգարեք նրանց աճել :Շրջվիր,,,,, միգուցե սխալմամբ անցիալում ես թողել ապագատ….

Ես մոտ երկու շաբաթ պնդում էի որ չեմ ուզում,որ դու որևէ բան գնես իմ ծնունդի համար:Բայց դու մեկա օրը մոռացար:

Ես մինչև հիմա պահում եմ քո նկարները…ես նրանց վրա սուրճիս բաժակն եմ դնում:

Եթե կինը հաջողակ է,աննման ու գոհ է կյանքից…Ուրեմն նա ինչ –որ մեկից վրեժ է լուծում:

-Նա՞ է:
-Հա,նա է:Իսկ ո՞նց իմացար:
-Որովհետև բերանդ ականջից ականջ բացվեց:

-Մամ..Ես արդեն “Ֆերմեր” –ի 20րդ մակարդակում եմ:
-Ապրե՛ս բալես,գնացինք գյուղ:

Իմ ապագա ամուսնու բախտը բերել է:Կինը գեղեցկուհի,խելացի, ընտիր ուտեստներ է պատրաստում ու թու թու թու….լավ է ստում:

Խոստովանեք,որ մինիմում մեկ անգամ բառի ճիշտ ուղղագրությունը ստուգել եք word-ով…

-Պապ ջան,չե՛մ ամուսնանալու:Ես Ձեր հետ եմ ապրելու:
-Չհամարձակվե՛ս շանատաժի ենթարկես հորդ:

Ավելի լավ է լինել ոչ ֆոտոգենիկ,քան լսել`սիրուն ես դուրս եկել:

Հետաքրքիր է միայն ես եմ,որ դուռը ծեծելուց հարցնում են ովա,ասում եմ`ես եմ:

Կարծում եք կինը թու՞յլ սեռ է:Փորձեք գիշերը խլել նրանից վերմակը:
Կանացի լոգիկա.

-Ստոր,զզվելի,սրիկա,զզվում եմ քեզնից,ատում եմ քեզ,մարդ չես…..հետ արի:

Բան չեմ ուզում`տաք թեյը ձեռքիդ ոտքիդ ճկույթը ուժեղ խփես մահճակալի ծայրին:

Խիղճ….Միշտ սխալ պահի ես գալիս…

Կինը զանգում է ամուսնուն:
-Սիրելի՛ս,դու ինձ սիրու՞մ ես:
-Աղջի մեքենայիս ի՞նչ ես արել…

Կարծում եմ ,եթե ուժեղ թափահարես ստեղնաշարը`կհայթաjթես նախաճաշդ:
-Ինչո՞ւ Վան Դամը չխաղաց Տիտանիկում:
-Որովհետև բոլորին կփրկեր:

Գիտե՞ք ինչի չեմ սիրում բուսակերներին,որովհետև նրանք ուտում են իմ ուտելիքի ուտելիքը:

Լավատեսության դրսևորման ամենատպավորիչ արտահայտությունը`«Ինչ հիմար էի ես»:

Հնարավոր է, որ ինչ որ մեկի կյանքը նման լինի զեբրի….Բայց իմ կյանքը ծիածան է:

Երբեք մի վստահեք նիհար խոհարարներին:

Այժմյան երիտասարդությունը..Առավոտ քնից չես հանի,գիշերը չես գտնի:

Ինչքան էլ կնոջ հետ վիճես,միևնույնն է նրա փաստարկները ավելի բարձր են հնչում:

Ձեռք ես բերել պատիվ,խիղճն էլ չէր խանգառի:

Միայն այն դեպքում են եկուսը գաղտիք պահում,երբ նրանցից մեկը գաղտնիքի մասին չգիտի:

Լավագույն ընկերները պատրաստ են իրար համար կյանք տալ,բայց երբ հարցը վերաբերվում է ծամոնին,հնչում է…. «Ռադտ քաշի,վերջիննա»:

Մի մտածիր,որ քեզ մոտ ամեն ինչ վատա:Դու հիշի ամբողջ թաղը ինչա խոսում Գագոյի աղջկա մասին:

Եթե մտքերդ չեն դասավորվում գլխումդ:Դուրս շպրտիր հները:

Ինձ թվում է վանդալիզմ է`սպանել եղևնուն,այնուհետև պտտվել նրա դիակի շուրջը ու երգել `«Տոնածառ ջան տոնածառ,ինչ սիրուն ես ու պայծառ»:

Ամենատխուր ուտեստը երկրի վրա դա պյուրեն է:Բան չունեմ ասելու կարտոֆիլ է նորմալ,բայց նեեեենցա լղճած:

Սիրում եմ նաև մի մարդու ում տեսնում եմ ամեն օր`հայելու մեջ:
Իմ դեպքում քիմիայից թեստ լրացնելը դա «Ներքին ձայն» ստուգելն է:

0 Մեկնաբանություն:

Отправить комментарий

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:
Մեկնաբանություններում կարող եք օգտագործել.
[im].....[/im] - Ամբողջական նկար.
---------------------------------------------------
[ma]....[/ma] - Վազող տող՝ աջից ձախ.
[ma+]....[/ma] - Հակառակը.
----------------------------------------------------
[si="1"]#1[/si]-Տեքստ տարբեր մեծության (փոխեք "1" թիվը)
----------------------------------------------------
[co="green"]qqq[/co]-Գունավոր տեքստ (գրեք անգլերեն գույնը կամ կոդը)
----------------------------------------------------
[mark]...[/mark]-Մեջբերում
----------------------------------------------------