DavitSardaryan.Ru

7 Ինչպես Aleo Flash Intro Banner Maker Ծրագրով Պատրաստել Ֆլեշ Անիմացիա և Տեղադրել

+ + + + +

Հարգելի բլօգերներ այս անգամ խոսելու եմ մի թեմայի մասին որը իմ կարծիքով շատ կարևոր է:Շատ կայքերում կան տեսանյութեր որտեղ ցույց է տրված թե ինչպես Aleo Flash Intro Banner Maker ծրագրով ֆլեշ անիմացիա պատրաստել:Բայց այս անգամ ես այս տեսանյութում ցույց եմ տալիս և պատրաստումը և տեղադրումը:
 Ծրագիրը կարող եք բեռնել այստեղից:
Հարցեր կամ խնդիրներ առաջանալու դեպքում գրեք մեկնաբանություններում:
                        

7 комментариев:

  1. axper kases vonc dnem et flash@ vor menyuic verve kangni?kzues sayts asem mi hat mtnes naes vor joges?

    ОтветитьУдалить
  2. Վերևում տեղադրելու համար նախ պետք է ջնջես ZAGOLOVOK գատջետը որից հետո արդեն կարող ես բանները տեղադրել ամենավերևում:

    ОтветитьУдалить
  3. ha axper jnjelem zagalovok@,uxaki 4em karum 4apser@ havasarecnem eli

    ОтветитьУдалить
  4. barev davit jan axpers baci ucoz-ic urish sayt ches kara ases orinak blogger?

    ОтветитьУдалить
  5. Կա այդպիսի կայք որը անվճար հոսթինգ է տրամադրում https://sites.google.com կարող եք փորձել այն ավելի պարզ է օգտագործման համար:

    ОтветитьУдалить

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:
Մեկնաբանություններում կարող եք օգտագործել.
[im].....[/im] - Ամբողջական նկար.
---------------------------------------------------
[ma]....[/ma] - Վազող տող՝ աջից ձախ.
[ma+]....[/ma] - Հակառակը.
----------------------------------------------------
[si="1"]#1[/si]-Տեքստ տարբեր մեծության (փոխեք "1" թիվը)
----------------------------------------------------
[co="green"]qqq[/co]-Գունավոր տեքստ (գրեք անգլերեն գույնը կամ կոդը)
----------------------------------------------------
[mark]...[/mark]-Մեջբերում
----------------------------------------------------